Σελίδες

Πέμπτη 21 Νοεμβρίου 2019

27-29 Νοεμβρίου 2019: το Διεθνές Συνέδριο Place Branding (IPBA) στο Βόλο


Το 4ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΕΤΗΣΙΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ του INTERNATIONAL PLACE BRANDING ASSOCIATION (IPBA) πρόκειται να πραγματοποιηθεί στο Βόλο, από το Τμήμα Μηχανικών Πολεοδομίας, Χωροταξίας και Περιφερειακής Ανάπτυξης του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, το διάστημα Τετάρτη 27 έως την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2019.



Το συνέδριο θα συγκεντρώσει ειδικούς του Χωρικού Σχεδιασμού και της Ταυτότητας Τόπου από την Ακαδημαϊκή και Ερευνητική Κοινότητα, τον Επαγγελματικό Τομέα καθώς και την Τοπική και Δημόσια Διοίκηση. 

Θέματα του συνεδρίου το branding τόπου, ο τουρισμός, η οικονομική ανάπτυξη, η διοργάνωση εκδηλώσεων, η διαχείριση της κληρονομιάς, ο χωρικός σχεδιασμός, η δημόσια διπλωματία, η αρχιτεκτονική και η ανθρωπογεωγραφία. 
Οι Εισηγήσεις ξεπερνούν τις 80 με συμμετοχές από υποψήφιους διδάκτορες και ακαδημαϊκούς, ερευνητές, επαγγελματίες, εκπροσώπους πόλεων του εξωτερικού και Ελληνικών Δήμων, φοιτητές και καλλιτέχνες.

Εκτός από το κυρίως πρόγραμμα του συνεδρίου προγραμματίζονται οι ειδικές συνεδρίες για τους υποψήφιους διδάκτορες, για έργα καλλιτεχνών, καθώς και οι τρεις κεντρικές ομιλίες από τους παρακάτω διακεκριμένους ομιλητές: 


  • Nicholas Cull, Καθηγητής στη Δημόσια Διπλωματία στο Πανεπιστήμιο της Νότιας Καλιφόρνια, με τίτλο ομιλίας: Branding Τόπου και Δημόσια Διπλωματία: Το Παράδοξο της ‘Ασφάλειας στη Διαχείριση της Φήμης’ (Reputational Security)
  • Θωμάς Δοξιάδης, Αρχιτέκτονας – Επικεφαλής του γραφείου doxiadis+, με τίτλο ομιλίας:  Το Branding των Τοπίων: Γη, Τόπος και Ταυτότητα 
  • Roberto Vegnuti, Marketing – R&D Consultant – Cinque Terre Consorzio Turistico, με τίτλο ομιλίας:  Cinque Terre, Ιταλία. Μια Περίπτωση Branding Τόπου: Από Ευκαιρία σε Απειλή για τον Τουρισμό


Προσκαλούνται όσοι ενδιαφέρονται και ασχολούνται με τα ζητήματα του marketing και branding τόπου να συμμετέχουν στο μοναδικό ετήσιο γεγονός.  

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.