Κυριακή 12 Ιουλίου 2020

ΝΕΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ: Πάνος Μουζουράκης - Κάποτε


Την Παρασκευή έγινε η πρεμιέρα για το νέο τραγούδι  του Πάνου Μουζουράκη ‘Κάποτε’. Σε στίχους και μουσική της Άννας Φραγκούλη. Μαζί του διαθέσιμο και το ευρηματικό ΒΙΝΤΕΟ του τραγουδιού, με τον Πάνο Μουζουράκη σε πολλούς ρόλους.



Για το τραγούδι συνεργάστηκαν:

Ενορχήστρωση – Παραγωγή : Ορέστης Πλακίδης
Πιάνο, ηλεκτρικές κιθάρες, keyboards and drum programming: Ορέστης Πλακίδης
Ηχογράφηση – Μίξη – mastering : Ορέστης Πλακίδης @ORbit studio

Για το βίντεο:
Σκηνοθεσία/Φωτογραφία: Πέτρος Αντωνιάδης
Post Production Supervisor: Κώστας Καρύδας
Make up/ Hair Artist: Δημήτρης Γιαννέτος
Color Granding: Άγγελος Μαντζιος (METAPOST)
Β. Παραγωγής: Τζίνα Βαρελά, Κυριακή Μπουράκη

Οι στίχοι του:

Κάποτε θα γυρίσω να δω και θα είμαι ένας άλλος εγώ
Θα κοιτάξω μέσα απ’ τα μαύρα γυαλιά
Το θολό μου αντικατοπτρισμό
Και θ’ αρχίσεις να μιλάς,
Με μια ασήμαντη αφορμή,
Θα μου πεις πως περνάνε οι μέρες, τα χρόνια
Μα τ’ όνειρο μένει εκεί

Στα δικά μας βήματα θα βαδίσουμε ξανά
Θα σηκώσουμε τα κύματα
Θ’ ανοίξουμε πάλι πανιά,
Θα με πιάσεις απ’ το χέρι όπως εκείνο το πρωί,
Θα ‘ναι όλος ο κόσμος δικός μας και πάλι
Από πάνω ανοιχτοί οι ουρανοί
Κι η αγάπη εκεί

Κάποτε θα γυρίσω να δω και θα είμαι ένας άλλος εγώ
Θα κοιτάξω μέσα απ’ τα μαύρα γυαλιά
Το θολό μου αντικατοπτρισμό
Και θ’ ανάψω ένα τσιγάρο
Θα βάλω ένα ποτό,
Δε θα πάω πουθενά, θα περάσω μαζί σου
Το βράδυ κι ας μην είσαι εδώ

Στα δικά μας βήματα θα βαδίσω ξανά
Θα σηκώσω όλα τα κύματα
Θ’ ανοίξω και πάλι πανιά,
Θα με πιάσω απ’ το χέρι όπως έκανες εσύ,
Θα ‘ναι όλος ο κόσμος δικός μου και πάλι
Από πάνω ανοιχτοί οι ουρανοί
Κι η αγάπη εκεί

Κάποτε θα γυρίσω να δω και δε θά ‘ναι κανένας εδώ
Στον καθρέφτη σαν σκιά θα περνάει   
Σκοτεινό το είδωλό μου κι εγώ
Θ’ ανοίξω λίγο την πόρτα
Να δω λίγο ουρανό,
Είχες πει πως περνάνε οι μέρες, τα χρόνια
Μα τ’ όνειρο μένει εδώ

Στα δικά μας βήματα θα βαδίζω ξανά,
Θα σηκώνω όλα τα κύματα
Και θ’ ανοίγω και πάλι πανιά,
Θα με πιάνω απ’ το χέρι όπως έκανες εσύ,
Θα ‘ναι όλος ο κόσμος δικός μου και πάλι,
Από πάνω ανοιχτοί οι ουρανοί
Κι η αγάπη εκεί

Ας ακούσουμε το ΤΡΑΓΟΥΔΙ συντροφιά:

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.