Τρίτη 27 Ιουλίου 2021

Θυμόμαστε στην Τζένη Καρέζη

Μεγαλώσαμε πια! Δεν έχει κανένα νόημα να κάνεις παρέα με ανθρώπους από τους οποίους δεν έχεις τίποτα να πάρεις. Εγώ χρειάζομαι ανθρώπους που να μου αρέσει να τους ακούω να συζητάνε. Να συζητάνε με πάθος για ποίηση, για πολιτική, για λογοτεχνία, για κινηματογράφο, για θέατρο. Και να γεμίζει το σπίτι φωνές, γνώση, πάθος και απόψεις. Ανθρώπους ξύπνιους και καλλιεργημένους, που ξέρω ότι μου λένε την αλήθεια, ακριβώς γιατί δεν έχουνε κανένα λόγο να μου πούνε ψέματα. Και εγώ την αλήθεια τη λατρεύω. Όποιος απομακρύνεται από την αλήθεια οδεύει προς το θάνατο. Τον όποιο θάνατο. Γιατί υπάρχουνε πολλοί.

 



Τετράδια Ζωής - απόσπασμα - εκδόσεις Καστανιώτη

 

Η Τζένη Καρέζη υπήρξε μια από τις πιο εμβληματικές ελληνίδες ηθοποιούς μιας ολόκληρης γενιάς και της λεγόμενης «χρυσής εποχής» του ελληνικού κινηματογράφου. Με την χαρακτηριστική φωνή και το καθηλωτικό βλέμμα της πρωταγωνίστησε επί δύο δεκαετίες σε δεκάδες σημαντικές ταινίες, στο πλευρό των σπουδαιότερων συναδέλφων της.

Πέθανε στις 27 Ιουλίου του 1992, νικημένη από την επάρατο νόσο. Στη μνήμη της ιδρύθηκε, την ίδια χρονιά, το ίδρυμα «Τζένη Καρέζη», με σκοπό την παρηγορητική αγωγή των ασθενών που πάσχουν από καρκίνο και χρόνιες καταληκτικές νόσους και τη με κάθε μέσο ανακούφισή τους από τον πόνο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.