Κυριακή 27 Δεκεμβρίου 2020

Google: τα Top 10 των Αναζητήσεών μας για το 2020!

 Κλείνοντας –με τις γνωστές δυσκολίες- το 2020, η η Google μας κάνει γνωστά τα δημοφιλέστερα searches των προηγούμενων δώδεκα (12) μηνών στη χώρα μας! Τροφή για πολύ κουβέντα!

 


Τα TOP 10 του 2020, στις διάφορες ομαδοποιήσεις που επέλεξε η Google είναι τα ακόλουθα:

 

Ανερχόμενες Αναζητήσεις το 2020

 

1

eclass

2

Κρούσματα

3

Κορωνοϊός

4

e-me

5

webex

6

13033

7

Αμερικανικές εκλογές

8

forma.gov.gr

9

Πανελλήνιο Σχολικό Δίκτυο

10

Τουρισμός Για Όλους

 

 

Διασημότητες

 

1

Σωτήρης Τσιόδρας

2

Νίκος Χαρδαλιάς

3

Donald Trump

4

Ιωάννα Τούνη

5

Joe Biden

6

Κατερίνα Σακελλαροπούλου

7

Kim Jong-un

8

Κυριάκος Κουκουλομάτης

9

Ιωάννα Παλιοσπύρου

10

Michael Jordan

 

 

Εκλιπούσες Διασημότητες

 

1

Κobe Βryant

2

Κώστας Βουτσάς

3

Diego Maradona

4

Κική Δημουλά

5

Naya Rivera

6

George Floyd

7

Chadwick Boseman

8

Ευτυχία Παπαγιαννοπούλου

9

Παύλος Φύσσας

10

Γιάννης Πουλόπουλος

 

 

Αθλητικά Γεγονότα

 

1

NBA

2

ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός

3

Άρσεναλ - Ολυμπιακός

4

Παναθηναϊκός - ΠΑΟΚ

5

Premier League

6

Roland Garros

7

Ολυμπιακός - Παναθηναϊκός

8

ΠΑΟΚ - Παναθηναϊκός

9

Ολυμπιακός - Γουλβς

10

ΑΕΚ - Ολυμπιακός

 

 

Επαναλαμβανόμενα Γεγονότα

 

1

Black Friday

2

25η Μαρτίου

3

Πάσχα

4

Αγίου Βαλεντίνου

5

Πανελλήνιες

6

Ημέρα του Παιδιού

7

Τσικνοπέμπτη

8

Αγίου Πνεύματος

9

Καθαρά Δευτέρα

10

Οscars

 

 

Επικαιρότητα

 

1

Κορωνοϊός

2

Εκλογές ΗΠΑ

3

Αγία Σοφία

4

Έβρος

5

Επίθεση με βιτριόλι

6

Lockdown

7

Δίκη Χρυσής Αυγής

8

Κλειστά σχολεία

9

Έκρηξη σε Λίβανο

10

Προεδρία Κατερίνας Σακελλαροπούλου

 

 

Κοντά μου...

 

1

Φαρμακείο κοντά μου

2

Βενζινάδικο κοντά μου

3

Φαγητό κοντά μου

4

Βιβλιοπωλείο κοντά μου

5

Κάβα κοντά μου

6

Σουβλάκια κοντά μου

7

Καφέ κοντά μου

8

Φωτογραφείο κοντά μου

9

Ταβέρνα κοντά μου

10

Χρωματοπωλείο κοντά μου

 

 

Πού...

 

1

Πού έγινε σεισμός

2

Πού είναι υποχρεωτική η μάσκα

3

Πού εντοπίζονται σήμερα κρούσματα

4

Πού στέλνω μήνυμα για μετακίνηση

5

Πού παίζονται τα "Παράσιτα"

6

Πού παίζεται το "1917"

7

Πού γυρίστηκε το "Γοργόνες και Μάγκες"

8

Πού είναι η Ριτσώνα

9

Πού έχει φωτιά τώρα

10

Πού είναι το Κρανίδι

 

 

Πότε...

 

1

Πότε ανοίγουν τα σχολεία

2

Πότε ανοίγουν τα μαγαζιά

3

Πότε ανοίγουν τα γυμναστήρια

4

Πότε είναι το Black Friday 2020

5

Πότε ανοίγουν τα δημοτικά

6

Πότε ανοίγουν οι καφετέριες

7

Πότε είναι Καθαρά Δευτέρα

8

Πότε ανοίγει το Τριώδιο

9

Πότε ανοίγουν τα πανεπιστήμια

10

Πότε είναι Τσικνοπέμπτη

 

 

Συνταγές

 

1

Dalgona Coffee

2

Ψωμί

3

Τσουρέκι

4

Γαριδομακαρονάδα

5

Κρέπες

6

Pancakes

7

Παπουτσάκια

8

Μαγειρίτσα

9

Φανουρόπιτα

10

Λουκουμάδες

 

 

Τηλεοπτικές Εκπομπές

 

1

Βig Βrother

2

Άγριες μέλισσες

3

Αγγελική

4

Το καφέ της χαράς

5

Βachelor

6

Έρωτας μετά

7

8 Λέξεις

8

Μasterchef

9

Κόκκινο ποτάμι

10

O γιατρός

 

 

Τι είναι...

 

1

Κραχ

2

Επίταξη

3

Καρά Τεπέ

4

Lockdown

5

Πανδημία

6

Navtex

7

Aπαγόρευση Κυκλοφορίας

8

Επακούμβηση

9

ΚΥΤ

10

Υποκείμενο νόσημα

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.