Κυριακή 3 Ιανουαρίου 2021

Άστεγος μπήκε σε φλεγόμενο Καταφύγιο Ζώων και έσωσε τις Γάτες και τους Σκύλους

Ένας άστεγος άνδρας, ο 53χρονος Κιθ Γουόκερ, ρίσκαρε την ζωή του για να σώσει παγιδευμένες γάτες και σκύλους από ένα φλεγόμενο καταφύγιο ζώων, το W-Underdogs της Ατλάντα, όταν αυτό τυλίχτηκε στις φλόγες από μία φωτιά που ξεκίνησε στην κουζίνα.

 


«Ήμουν πάρα πολύ νευρικός, δεν θα πω ψέματα. Φοβόμουν να μπω εκεί μέσα, με όλον αυτόν τον καπνό. Αλλά ο θεός με έθεσε σε αυτό το σημείο για να σώσω αυτά τα ζώα», δήλωσε ο Γουόκερ στο 

CNN.

«Αν αγαπάς έναν σκύλο, μπορείς να αγαπήσεις οποιονδήποτε στον κόσμο. Ο σκύλος μου είναι ο καλύτερος μου φίλος και δεν θα ήμουν εδώ χωρίς αυτόν, οπότε ήξερα ότι έπρεπε να σώσω τα υπόλοιπα σκυλιά».

Αν και η φωτιά δεν κατέστρεψε ολοσχερώς το καταφύγιο, το άφησε σε μία κατάσταση που δεν μπορεί πια να φιλοξενήσει σκύλους, σύμφωνα με τον άνδρα που ίδρυσε το καταφύγιο W-Underdogs, Γκρέισι Χάμλιν.

«Είναι ο φύλακας άγγελος μου», είπε ο Χάμλιν στο CNN. «Ακόμα και οι πυροσβέστες δεν ήθελαν να πιάσουν τους σκύλους. Κάλεσαν τον Έλεγχο Ζώων, αλλά ο Κιθ ήταν ήδη μέσα στο κτήριο και έσωζε σκύλους και γάτες».

Από την LIFO, με πληροφορίες από CNN.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.