Δευτέρα 1 Αυγούστου 2016

Μία και μοναδική η Προσφορά για το Εμπορευματικό Κέντρο στο Θριάσιο



Μία και μοναδική η προσφορά για το Εμπορευματικό Κέντρο στο Θριάσιο. Από το σχήμα ΕΤΒΑ ΒΙ.ΠΕ – Goldair. Το εντυπωσιακότερο: δεν κατέβηκε η COSCO! Ακολουθεί η είδηση, όπως γράφηκε στο IN.GR.


Μόνο μία προσφορά κατατέθηκε, κατά πληροφορίες, από το σχήμα ΕΤΒΑ ΒΙ.ΠΕ - Goldair για την κατασκευή και διαχείριση του εμπορευματικού κέντρου στο Θριάσιο, στον διαγωνισμό που προωθεί η ΓΑΙΟΣΕ. Τελικώς δεν υπέβαλε προσφορά η κινεζική COSCO.

Την προσφορά αναμένεται να αξιολογήσει από την Τρίτη η ΓΑΙΑΟΣΕ, που διαχειρίζεται την έκταση των 588 στρεμμάτων όπου θα εκτείνεται το νέο εμπορευματικό κέντρο. Στόχος της διοίκησης της ΓΑΙΑΟΣΕ είναι η διαδικασία της αξιολόγησης να ολοκληρωθεί τέλος Αυγούστου, ώστε στις αρχές Σεπτεμβρίου να προχωρήσει η ανάδειξη του μειοδότη και η υπογραφή της σύμβασης η οποία θα πρέπει κατόπιν να ελεγχθεί από το Ελεγκτικό Συνέδριο.
Όπως αναφέρει το Euro2day, η Cosco είχε ξεκαθαρίσει εδώ και εβδομάδες που δεν θα καταθέσει προσφορά, επειδή ο διαγωνισμός αφορούσε την αξιοποίηση μόνο 588 στρεμμάτων από τα συνολικά 2.000 στρέμματα που κατέχει συνολικά ο ΟΣΕ στο Θριάσιο.
Έπειτα από συνεχείς αλλαγές στα τεύχη δημοπράτησης, η εν εξελίξει διαδικασία (ο έκτος κατά σειρά διαγωνισμός τις τελευταίες δεκαετίες) προβλέπει πως το έργο ανάπτυξης του διεθνούς Εμπορευματικού Κέντρου Θριάσιου Πεδίου θα υλοποιηθεί μέσω σύμβασης παραχώρησης της έκτασης των 588 στρεμμάτων.
Ο ανάδοχος που θα προκύψει από τον διαγωνισμό θα συστήσει ανώνυμη εταιρεία ειδικού σκοπού που θα γίνει η παραχωρησιούχος και η οποία θα αναλάβει τη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση για 50 έτη του εμπορευματικού κέντρου συνδυασμένων μεταφορών που θα κατασκευαστεί, με ταυτόχρονη καταβολή οικονομικού ανταλλάγματος προς τη ΓΑΙΑΟΣΕ Α.Ε.
Ο επενδυτής θα έχει τη δυνατότητα δόμησης περίπου 235.000 τ.μ. στεγασμένων χώρων, ενώ το ακίνητο διαθέτει οδικές συνδέσεις προς τον αυτοκινητόδρομο της Αττικής Οδού και τη Λεωφόρο ΝΑΤΟ, σιδηροδρομική σύνδεση με το εθνικό σιδηροδρομικό δίκτυο και το λιμάνι του Πειραιά, με το οποίο θα λειτουργήσει ουσιαστικά συμπληρωματικά.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.