Ετοιμάζεται νέο ρυθμιστικό πλαίσιο για την κυκλοφορία του. Κάποια πρωταγωνίστησαν και σε ελληνικές ταινίες και έχουν να προσφέρουν μια νέα πτυχή στις υπηρεσίες του κλάδου.
Παλαιά ελληνικά λεωφορεία και πούλμαν, ορισμένα από τα οποία πρωταγωνίστησαν και σε ελληνικές ταινίες, θα μπορούσαν, κάλλιστα, ανακατασκευασμένα, να χρησιμοποιηθούν σήμερα, καλύπτοντας τις ανάγκες του ελληνικού τουρισμού, προσθέτοντας μια νέα πτυχή.
Η ιδέα για το ελληνικό ιστορικό λεωφορείο, ξεκίνησε το 2015 από επαγγελματίες του χώρου των ταξιδιωτικών γραφείων, οι οποίοι με μεράκι και όρεξη ασχολήθηκαν με την ανακαίνιση παλαιών ελληνικών λεωφορείων περασμένων δεκαετιών, αντλώντας έμπνευση από άλλες ευρωπαϊκές χώρες όπως η Τσεχία, το Λουξεμβούργο και η Αυστρία, όπου το ιστορικό λεωφορείο αξιοποιείται στη δημόσια κυκλοφορία.
Ετσι, λοιπόν, ορισμένοι επένδυσαν στην αγορά και την αναπαλαίωση των οχημάτων, με όραμα να μπορέσουν να τους δώσουν και πάλι ζωή, εντάσσοντάς τα στον τουρισμό καθώς πληρούν όλες τις προϋποθέσεις ασφάλειας και λειτουργίας για την εξυπηρέτηση των σύγχρονων ταξιδιωτών.
Ωστόσο, για να συμβεί αυτό, απαιτείται ο εκσυγχρονισμός του ρυθμιστικού πλαισίου για τα τουριστικά λεωφορεία, τα οποία σήμερα προβλέπεται ότι αποσύρονται με βάση το χρονικό όριο των 27 χρόνων. Για τον Νομοθέτη, προς το παρόν, το ιστορικό λεωφορείο θεωρείται ένα όχημα-αντίκα με χιλιομετρικούς και λοιπούς περιορισμούς αξιοποίησής του, την ώρα που η τουριστική αγορά εμφανίζεται έτοιμη να το προσφέρει στην υπηρεσία του ταξιδιώτη.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το ιστορικό λεωφορείο είναι ιδιαίτερα περιζήτητο ως υπηρεσία μεταφοράς στον συνεδριακό τουρισμό, στα city tour και σε ειδικές υπηρεσίες μεταφορών, η ζήτηση για τις οποίες καθημερινά διευρύνεται.
«Έχουμε μεθοδεύσει σε συνεργασία με τα αρμόδια υπουργεία την υλοποίηση του σπουδαίου αυτού οράματος για τον ελληνικό τουρισμό και συγκροτούμε τις προσπάθειές μας με σκοπό να επιστρέψουν τα ελληνικά ιστορικά λεωφορεία στους δρόμους, εξυπηρετώντας Έλληνες και ξένους ταξιδιώτες και υπενθυμίζοντάς τους την ιστορία του τόπου μας», επισημαίνει ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας FedHATTA, Λύσανδρος Τσιλίδης.
Φωτογραφία: FED HATTA
Πηγή: Δημήτρης Μπαλής , HUFFINGTONPOST GREECE
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.